Spaanse les in Nicaragua - Reisverslagen van Ingrid Berendse - WaarBenJij.nu Spaanse les in Nicaragua - Reisverslagen van Ingrid Berendse - WaarBenJij.nu

Spaanse les in Nicaragua

Vorig jaar was ik in Ecuador waar ik al kennis maakte met de prachtige Spaanse taal. Deze zomer ga ik naar Nicaragua. Door de week zal ik les krijgen op een Spaanse school in Granada en in het weekend heb ik tijd om meer van het land te zien!

Recente Reisverslagen:

Ingrid

Ik ga drie weken naar Ecuador om vrijwilligerswerk te doen bij stichting "Niños de Waita Ticca". Ik heb dit blog aangemaakt zodat ik iedereen die het leuk vindt, op de hoogte kan houden van mijn reis. Tijdens mijn verblijf in Ecuador zal ik dan ook proberen om regelmatig een reisverslag te schrijven.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5676

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Spaanse les in Nicaragua

26 April 2014 - 18 Mei 2014

Vrijwilligerswerk in Ecuador

Landen bezocht: